→ חזרה

באילו דרכים ניתן ליצור קשר למתן תמיכה טכנית / שירות לקוחות?

צוות התמיכה ממתין וערוך לכל פניה.

ניתן לפתוח פניה ובקשה לתמיכה דרך פאנל הניהול ע"י לחיצה על לשונית "תמיכה" בצד ימין של המסך וגם דרך הצ'אט שלנו, ע"י לחיצה על הלוגו הכחול בצידו הימני התחתון של המסך:

לחלופין, ניתן לפתוח כרטיס תמיכה:

לאחר מכן, במסך הבא יש לבחור ב"פתיחת כרטיס תמיכה חדש" בצידו השמאלי של המסך:

במסך הבא אחריו, תפתח תיבה ובה תוכלו לתאר את הבעיה בה נתקלתם\את השאלה שתרצו להפנות לצוות התמיכה שלנו. בסיום יש ללחוץ על כפתור "שלח"

צוות התמיכה ישמח לעמוד לשירותכם ולהיענות לפנייה במהירות האפשרית.

→ חזרה

עדיין זקוקים לעזרה?